Институциональная аккредитация

1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу.
1.2 Билим беруу уюмунун бекитилген миссиянын,кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу.
1.3 Билим берүүнун сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын,тузүмдөрдүн болушу.
1.4 Персоналдык жана окуучулардын жүрүм-турумунун ченемдеринин болушу,аларды сактоо(билим берүүнун жана инсандын маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктун).
1.5 Ишти баалоо,пландоо,уюштуруу ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалы мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол жоболорунун болушу.
1.6 Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолордукиргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу.
1.7 Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын,веб-сайттын,электрондук почтанын болушу.
2.1 Педагогикалык,административдик,окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун(жумуштан бошотуунун)обьективдуү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.2 Штаттардын комплектелишинин,педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү.
2.3 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү,ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.4 Педагогикалык,административдик ,кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден-соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүүболгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары,лабораториялар,компьютердик класстар спорт зал,актылар залы,медициналык пункт,ашкана)ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын(эгердеиболсо) болушу. р
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо(экологиялык,санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук,эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери.)
3.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу.
4.2 Кошумча финансы ресурстарын тартуу,бөлүштүрүү жана отчеттук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу.
4.1Финансылык пландоо системасынын болушу.
4.3 Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу