Программная аккредитация

1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын,базистик окуу планынын талаптарына керектөөлөрүнө ылайык келүүсу.
1.2 Окуу методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлорүнө ылайык келүүсү.
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын(окуучулардын контингентине,анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду) болушу.
1.4Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыктар тараптардын күтүүлөрүн ,керектөөлөрүн жана канаттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу.
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу
2.2 Окуу тарбиялоо процессинде инновациялык-технологияларды жана методдорду колдонуу.
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу.
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун обьективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу.
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонуучу эрежелери,жол-жоболору жана жыйынтыктары,ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жонүндө маалымдоо системасынын болушу.
2.6 Коопсуз,өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо,билим берүү процессинде ден-соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу.
2.7 Ички жана тышкы баалоонун системалуу мониторинг жургүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжалардын динамикасы.
2.8 кызыктар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорун болушу.
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим программасына шайкеш келүүсү
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону ,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол жоболордун болушу.
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгултуксүз кесиптик өнүктүрүү,алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу.
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден-соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары,лабораториялар,компьютердик класстар,спорт зал) болушу.
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык,санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук,эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери.)
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу.